Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Νυχτολούλουδα


ακροβατώντας στις πιο λεπτές χορδές της ηθικής
βιώνοντας την ηδονή
ξεγελώντας την ψυχή 
Δεν είναι οτι δεν σε θέλω
αλλά εσύ δεν έρχεσαι
και δεν θέλω να σου λέω ψέμματα 
όμως θα αναγκαστώ να σου πω
Λάθος ή σωστό δεν θα το κρίνω εγώ 
πειρασμός ήταν και δεν μπόρεσα ν' αντισταθώ
και εσύ δεν ήσουν εδώ
και μας χωρίζουν
μήνες,λέξεις,ευκαιρίες
και μας ενώνουν
σκέψεις,αναμνήσεις,επιθυμίες
μου μοιάζει με τέλος,
έχει συνέχεια άραγε;
και εδώ που έφτασα φυτρώνουν νυχτολούλουδα
όχι οτι έχει σημασία απλά μ' αρέσουν και ξεχνιέμαι
ίσως πάλι όχι,ΔΕΝ τα θέλω
μου θυμίζουν εσένα
και είναι και αυτό το χρώμα το κόκκινο το δικό σου
φωτιές ανάβουν τα λιμάνια
έφτιαξε ο καιρός και εσύ ακόμα να φανείς
εγώ περνάω τα ηλεκτρισμένα σύρματα της ηθικής
ο κόσμος αγριεύει τις νύχτες της σιωπής
εσύ αδιαφορείς
εγώ δεν προλαβαίνω 
τελειώσαν και οι ευκαιρίες 
πάντα θα λέμε πως φταίγαν οι συνθήκες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: