Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

και αν ειναι η μοιρα μου σακατεμενη








Πες μου ,οχι πες μου εισαι ηλιθιος η καθυστερημενος? Η μηπως και τα δυο?
Ειμαι μεθυσμενη ,τραγουδησα στο κρασαδικο , σε πηρα τηλεφωνο
ειχαμε μια σχεση σαρκικη
το ξερεις ,το ξερω ,το χαμε ξεκαθαρισει και εσυ απλα φευγεις?
Πας καλα ρε?
Και το μεσημερι σκεφτομουν εσενα που χαμε κατι διαφορετικο ,που χαμε τα παντα
και ας τα αφησες ολα 
Εγω σκεφτηκα οτι σ αγαπησα και ισως ειναι κριμα που δεν στο ειπα ποτε
Αλλα λεω να παει στο διαολο δεν θα σε ξαναενοχλησω 
θα βρω στα εφημερα μια μικρη ευχαριστηση
αλλα οχι οχι οχι ουτε αυτο
Νομιζα πως αντεχω την μοναξια ,αλλα ισως ειναι ο μεγαλυτερος εχθρος μου
Εχω πιει ολα μπερδεμενα ολα ενα χαος ολα σκατα
και ειναι ισως οτι χειροτερο εχω γραψει ισως δεν βγαζει νοημα ισως ισως ισως....καλημερα οπου και να σαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: