Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Ομως κάπου βαθιά η φωτιά καίει ακόμα

Μου ζήτησες να σου πω για πιο λόγο
για πιο λόγο εγώ μαζί σου
σου είπα θα στα πω από κοντά
Δεν ξέρω αν θα βρεθούμε
την προηγούμενη φορά 
άργησες 2 χρόνια 
όποτε κάπου θέλω να γραφτεί
έτσι για να πω εγώ το είπα.







Εγώ για να ξέρεις θέλω μαζί σου ...

για τότε
για κείνον τον Αύγουστο
γιατί είσαι εσύ και δεν με νοιάζει τι θα φοράς , τι μουσική ακούς, που βγαίνεις, ποιες φιλάς
γιατί αρκεί να θέλουμε και οι δυο
γιατί με θυμώνεις
γιατί θα σε θύμαμαι ό,τι και αν γίνει
γιατί σε θέλω
γιατί μου είπες έχεις κλάψει για μένα
γιατί εχω κλάψει για σένα
γιατί έχω βάλει άπειρες φορές το τέλος 
γιατί με ανεβάζεις
γιατί πότε δεν είχαμε κάτι παραπάνω
γιατί αυτό μου αρκεί 
γιατί είσαι εσύ ρε γαμώτο
γιατί δεν σε ξέχασα
γιατί δεν με νοίαζει πότε θα σε ξαναδώ,αρκεί να έχω σίγουρο οτι θασε ξαναδω
γιατί δεν άρχισε ποτέ για να τελειώσει
γιατί κάποτε υπήρξε κάτι
γιατί έστω και αν άργησες μου έδωσες μια εξήγηση
γιατί ζήτησες συγνώμη
γιατί δεν έχει γιατί
γιατί με πλήγωσες
γιατί προσκάλεσες
γιατί θυμάσαι
γιατί με φίλησες ξανά
γιατί μου πες πως θες
γιατί κάπου βαθιά η φωτιά καίει ακόμα..